פונקציית "עדכנו אותי כשהמוצר יחזור למלאי"

כמה פעמים קיבלת מלקוחות שיחת טלפון או מייל שמבקש ממך להודיע כשפריט מסוים, שחסר במלאי, יחזור לחנות שלך? מצד אחד, חבל לאבד את הלקוחות, מצד שני, לא תמיד יש זמן להודיע לכל אחד ואחת באופן אישי. הפיתרון פשוט: פונקציית "עדכנו אותי כשהמוצא יחזור למלאי", שפועלת באופן אוטומטי ומבטיחה חוויות לקוח​ מעולה: הלקוחות ממלאים טופס קצר מאוד, ואת השאר עושה המערכת האוטומטית. 

באופן הזה הלקוחות יקבלו יחס אישי, יחזרו לקנות את הפריט שהיה חסר, ואף יקנו "על הדרך" מוצרים נוספים. 

פשוט וקל, לא?

מה עוד אני יכול להציע לך?

  • הרשמה מוקדמת למוצר חדש (מכירה מוקדמת)

  • הרשמה קלה ללקוח בדף המוצר

  • סריקה אוטומטית של המלאי

  • צירוף הלקוח לרשימת התפוצה

  • עדכון באימייל/SMS כשהמוצר חזר

100 עדכונים ראשונים בחינם!

"המון מכירות היו הולכות לפח כי אי אפשר לחזור לכל לקוחה באופן פרטני כשמוצר חוזר למלאי. היום הן חוזרות אלינו לבד.
יש לנו מעקב אחרי הביקוש של המוצרים ככה אנחנו יכולים להחליט מה יותר דחוף להחזיר למלאי.
אנחנו מקבלים עוד לקוחות שאישרו דיוור להכניס אותם לעדכונים הרגילים והפרסומים שלנו.
ובעיקר - זה קל ופשוט, גם לקהל הלקוחות המבוגר..."

בתי, מנהלת החנות "מיכל לוין"

ידידותי ללקוח

במקום לחפש בחנות אחרת, הלקוח רק צריך להירשם ולהמתין להודעה

מותאם אישית

המייל או הSMS שנשלח ינוסח ויעוצב בהתאמה אישית לחנות

תשלום לפי שימוש

מודל תשלום ידידותי ופשוט שמבוסס על כמות הלקוחות שנרשמים להמתנה

תהליך אוטומטי

מרגע שהלקוח נרשם מתבצעת סריקת מלאי, ונשלחת הודעה אוטומטית כשהמוצר חוזר

ייעוץ ושדרוג חנויות מקוונות | פיתוח ושדרוג אתרי WIX | סדנאות ניהול זמן ומשימות - GTD

 התקשרו לקביעת פגישה - 0546308860

שלחו לי מייל עם שאלה או רעיון - itamar@itasolutions.co.il

יצירת קשר

  • LinkedIn Social Icon
  • Facebook