חיבור מערכת פריורטי לאתר האינטרנט של CSB להזמנות מוצרים ואחריות

אחד מהפרוייקטים הגדולים ביותר שאני שותף אליהם הוא אתר האינטרנט של CSB, האתר מאפשר ללקוחות שקנו מוצרי חשמל לבצע מספר פעולות רב, כל הפעולות מתבצעות אל מול מערכת הפריורטי של החברה.


כל פעולה מתבצעת לאחר אימות הלקוח על ידי מספר הטלפון שלו שמעודכן בפריורטי ונבדק על ידי הודעת SMS (OTP).


הפעולות הן:

  1. הצגה ועדכון מידע של הלקוח (שם, כתובת, מייל וכו')

  2. הרשמת מוצר חדש לקבלת אחריות

  3. הזמנת טכנאי לפי מועדים אפשריים ועדכון הזמנה קיימת

  4. הגצת כל המכשירים הרשומים תחת הלקוח עם הפרטים שלהם, ובדיקה אם זכאיים להרחבת אחריות

  5. הזמנת הרחבת אחריות או כתב שירות

  6. עדכון ההזמנה לאחר סליקה באשראי עם פלקארד



צפייה 10 תגובות